Oratorijum za Pticu 1.4 je peti deo slagalice performansa kojom autorka predstavlja svoj poetski prvenac Oratorijum za pticu u izdanju Partizanske knjige (2023). Kroz interdisciplinarno poigravanje raznim umetničkim formama, autorka prikazuje teme iz knjige na sebi svojstven način, putem višeslojnog solo-performansa u kom koristi muziku, tekst, video, pokret, sliku i druga dostupna izražajna sredstva. Želeći da otvori prostor za slobodno izražavanje u trenutku za sebe i za druge i da dubinski komunicira sa prisutnima kroz otvorenu umetničku formu, autorka poziva publiku i umetnike da se aktivno priključe performansu i predaju impulsu koji doprinosi neposrednom i autentičnom zajedničkom stvaranju. Ako je dužnost kulture da kreira humano društvo, povezivanje, udruživanje i solidarnost biće čin pobune i otelotvorenje novog sveta.
Performans-slagalica je do sada izveden u Kragujevcu, Beogradu, Gornjem Milanovcu i Subotici i svaki put je obrađivao druge teme i poetske celine. Jedna od aktivnih tema je borba protiv raka dojke i osnaživanje žena koje se bore protiv ove bolesti ili žive sa njenim posledicama, borba za poštovanje i uvažavanje različitosti, a iznad svega – borba za ličnu i kolektivnu slobodu.
Jasna Kinđić je rođena 1975. godine u Gornjem Milanovcu. Završila engleski jezik i književnost na Filološkom fakultetu u Beogradu, uporedo sa srednjom muzičkom školom za solo-pevanje. Već više od 25 godina radi kao prevoditeljka. Pesme su joj objavljene u časopisima, na raznim portalima i u fanzinima. Javno čita i izvodi poeziju. Objavila prvu knjigu poezije pod okriljem izdavačke kuće „Partizanska knjiga“. Bavi se performansom, osnivačica je ansambla Kabare Nebula.
Kabare Nebula je eksperimentalni interaktivni multidisciplinarni improv sastav koji okuplja umetnike svih sfera, od slikarstva, vajarstva, preko plesa, muzike, književnosti, do digitalnih formata.
Sa Kabareom Nebulom ostvarila je brojne nastupe širom Srbije i u inostranstvu, u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu, Gornjem Milanovcu, Pančevu, samostalno i na festivalima Dani Nastasijevića, Dev9t, Disovo proleće, Sklopka, Bam-bam, Milanovi dani, kao i rezidenciju na festivalu Waking Life (Portugalija), koju je podržao program Evropske unije Kreativna Evropa.
Osim organizacije i postavljanja koncepta, Jasna Kinđić u performansima učestvuje glasom, poezijom, improvizovanim tekstom, perkusionistički i pokretom. U potrazi za samoprihvatanjem, aktuelizacijom i isceljenjem trudi se da se poveže sa okruženjem putem različitih dostupnih umetničkih formi. Veruje da se kroz umetnost i zajedničko stvaranje može dubinski transformisati šira socijalno-politička sredina u kojoj umetnik izlazi da podeli svoj sadržaj. Teži da se kroz proučavanje dramaturških praksi i elemenata više približi teatru i koreografskim formama.